.

.
.

23 Nisan 2015 Perşembe

FİLM MEYDAN OKUMASI 4

Öncelikle tüm çocukların ve içindeki çocuğu öldürmeyenlerin bayramını kutluyorum. Yüzleri hep gülsün...

23 Nisan'a yakışmayacak kadar serin ve rüzgarlı bir hava var, Antalya'da böyle ise diğer şehirleri düşünmek istemiyorum. Oysa yıllar önce bugün kız kardeşim dünyaya gelmişti ve ılık, güneşli bir havada almıştık bu güzel haberi. Bu vesileyle onun da doğum gününü bir kez de buradan kutlayayım, iyi ki doğmuş, iyi ki benim kardeşim olmuş.

Film Meydan Okuması'na gelecek olursak, 4. soruyla devam ediyoruz ki bu soru da benim ilgi alanıma pek girmiyor, yine eskilere döneceğim haliyle:

4- En sevdiğiniz korku filmi hangisi?

Çok uzun zamandır korku filmi izlemiyorum, korku filmi izleyip kendimi ekstradan niye korkutayım ayrıca, ortalıkta korkulacak onca şey varken :) Zaten son zamanlarda çekilen-özellikle de yerli yapım olanlar-korku filmlerinin çoğunda gülüyorum ben. Geçmişe dönecek olursak izlediğim çok az örnek arasından hatırımda kalan en sıkı korku filmi bir klasik, bir kült film; Alfred Hitchcock'un "Sapık/Psycho" filmi. Hem çocuk yaşta-niye izlettilerse-hem de ilerki yıllarda TV'den tekrar izlediğimde çok etkilenmiştim. O meşhur banyo sahnesi aklıma geldikçe hala ürkerim, bırrr :)


Norman Bates'i canlandıran Anthony Perkins'e hayrandım, hala da hayranım ve hep hayran kalacağım. Bir "toprağı bol olsun" da ona yolluyorum...

3 yorum:

  1. Sayko da Saykodur ama :) Finaldeki o bakış herkesi çarpmıştır. Perkins'in hatrına serinin diğer filmlerini de izlemiştim. Aslında Psycho 2 güzeldi ama diğerleri için olumlu görüş taşımıyorum :/

    YanıtlaSil
  2. O banyo sahnesine bayılırım. Çok sevdiğim filmlerden benim de.

    YanıtlaSil
  3. Aha buraları okumadan yazdım cevabımı, bak kalplerimiz birmiş :) Anthony Perkins'in de çok hastasıyım :)

    YanıtlaSil