.

.
.

28 Nisan 2015 Salı

BİSİKLET TURU ETAP 2-3

Dün 51. Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu'nun 2. günündeki Alanya-Antalya etabının finişini izlemek üzere evden çıkmıştım hatırlarsanız, aşağıdaki fotolar o günden:

 



Bu arkadaş Türk takımı Torku Şekerspor'un sporcusu Ahmet Örken. Alanya-Antalya etabını liderin arkasından 6. olarak tamamladı.


Ve birinci etabı ilk sırada tamamlayan Mark Cavendish, ikinci etabı da yine lider olarak bitirdi. Ayrıca turkuaz ve yeşil mayoyu giymeye de hak kazandı. 

Turun 3. gününde Kemer-Elmalı etabı koşulacaktı ve start Kemer'den verildi. Tabii ki biz de koşturup gittik. Hafta içi olması nedeniyle olsa gerek Alanya ve Antalya etapları kadar kalabalık değildi, toplananların çoğunluğunu da Kemer'deki okulların öğrencileri oluşturuyordu. Ben bu kez yüksekten izledim yarışı, startın verileceği yerin yakınındaki kulenin terasına çıkıp hem çay-kahve içtim, hem izledim, hem fotoğraf çektim ama fotoğrafların çoğu daha yakından takip eden oğluma ait:


Start alanının yüksekten görünüşü böyleydi


Bisikletler sıra sıra


Belçikalı bisikletçi Tom Boonen


İlk iki etabın birincisi Mark Cavendish


Alman yarışçı Andre Greipel


Diabet ekibi


Yarış başlamadan biraz dinlenelim :)


Hazırlanın, start verilecek



Haydi bakalım, yolunuz açık olsun

Öğrendiğimize göre bu etabı CCC Sprandi-Polkowice takımından İtalyan Davide Rebellin kazanmış. Üstelik adam turun en yaşlı sürücüsü (43) olarak en zor etabı başarıyla bitirmiş. Alkışlar ona gitsin...

Yarınki etap Fethiye-Marmaris arasında koşulacak, bir aksilik olmazsa Fethiye startını izleyebiliriz, siz de bizi izleyiniz efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder