.

.
.

27 Şubat 2015 Cuma

ÖZETLE


Oscar beni yormuş galiba hafta başından beri tek satır yazmamışım, zaten yazacak fazla bir şey de yok:

-Antalya bu kış 10 yıllık yağmur stokunu tüketti, benim de içimi tüketti.
-Bugün güneş bulutlarla saklambaç oynuyor, şimdilik yağmur yok.
-Dün pazardan frezyalar (aslında burada frezyaya arpa çiçeği diyorlar) ve pazarcının bozuk parası çıkışmayınca bir demet de solmak üzere olan nergis aldım. Mis gibi kokuyorlar, bakınca seviniyorum. 
-Enginar tezgahları açılmış, bugün pişirerek siftah yaptım ve bahar geliyor diye mutlu oldum. 
-Bir aydır diyetteyim, bir kilo bile veremedim. İnatla direnen arasına beton dökülmüş hatta çelik konstruksüyonla güçlendirilmiş yağlarımı kutluyorum.
-Tayfun Pirselimoğlu'nun yönettiği, başrolünde Ercan Kesal'ın oynadığı "Ben O Değilim" isimli filmi izledim, hem yönetmeni, hem de Ercan Kesal'ı beğenmeme rağmen bu filmden çok sıkıldım.
-Antalya Devlet Tiyatrosu'nca sergilenen "Vahşi Batı" oyununu seyrettim, uzun zamandır sahneye konan ADT oyunları arasında en dişe dokunur olanıydı. 
-Hayatımın yazarı Isabel Allende'nin son kitabı "Cinayet Oyunu"nu okudum, polisiyeyi bile kendi üslubunca şahane yazmış yine, elleri dert görmesin. 
-Hazır hava açılmışken çarşıya çıkmam lazım, hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum. Kalın sağlıcakla...

1 yorum:

  1. çok samimi ve sıcacık bir blog:)
    eğer isterseniz bana da beklerim:
    http://oriflamebidunya.blogspot.com.tr/
    http://peacelilyozge.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil