.

.
.

9 Mayıs 2014 Cuma

YAĞMUR, AĞAÇ, YEŞİL

Buralar iki gündür yağmurlu, bugün hızını arttırdı. Öyle-böyle değil kısa aralarla bardaktan boşanırcasına indiriyor. Bilenler bilir, tipik Antalya yağmuru işte. Balona çıktım ve üzerime sıçrayan yağmur damlalarına aldırmadan sokağın ağaçlarını fotoğrafladım ıslak ıslak, bir aya kalmaz sıcaktan, tozdan şekilleri şemailleri bozulur:

Ağaçların bilgesi gümüş yapraklı zeytin

Narenciyenin atası turunç

Begonvillere sırnaşan yenidünya

Boyu balkonumuza yetişmiş kalender çınar

Apartmanımızla yaşıt selvi

Ve yağmuru içmiş saksı biberimiz

Yağmur bereketinde olsun gününüz, ışıltılı olsun hafta sonunuz...

5 yorum:

  1. yeşilin her tonu yağmurla daha çok parlıyor sanki :)

    yaşasın yağmurlar!

    YanıtlaSil
  2. Bir keresinde denk gelmiştimde Nurşen Abla, aman Allah'ım dedim bu nasıl yağmur yağması.... :)
    Keyifli, okumalı haftasonun olsun.

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflara bayıldım da...
    ama en çok şemaili şemail olarak yazmış olmanıza sevindim... bir "şemal"dir gidiyordu postlarda... hani neredeyse ben de kanıksayıp böyle yazmalıyım diye düşünmeye başlamıştım... sanki doğrusu oymuş gibi..

    YanıtlaSil
  4. bu resimlerle kıskandırdınız bizi harika resimler

    YanıtlaSil
  5. Keşke İstanbul'a da yağsa o yağmurlardan..Bugün biraz yüzümüz güldü ama barajlara ne faydası olur bilemem..
    Bu arada; fotoğraflar için kendini feda etmene değmiş vallahi..
    Öperim :)

    YanıtlaSil