.

.
.

30 Nisan 2014 Çarşamba

GÜNLÜK RAPOR

Hani 40 yıldır görüşmediğim arkadaşım gelecek demiştim ya, geldi. Sanki araya kocaman 40 yıl girmemiş gibi kaldığımız yerden aynen devam etmekteyiz. Bu sabah sıkı bir kahvaltının ardından ayaklarımızın bizi götürdüğü yerlere doğru yola çıktık.


İlk gözüme çarpan manzara yukarıdaki oldu. Bir demet güzelim leylağı çöp konteynerinin dibini bırakıvermişler. Onları oraya atanı elime bir geçirsem kafasını çöpün içine acımadan sokardım.


Ne yazık ki güzelim leylakları orada bırakmak zorunda kaldım, sinirimi Yat Limanı'na karşı sodamı yudumlayarak yatıştırdım :)


Fenerbahçe bayrağı her yerde, yakışır şampiyona...


Bindiğimiz otobüs bizi Lara plajına kadar götürdü. Millet haldır haldır denize giriyordu vallah, imrenmedim. Zira deniz hayli dalgalıydı. Ayrıca ben yerli karpuz kabuğu denize düşmeden ayağımı bile sokmam, hatta bazen düşünce dahi sokmam. Denize bakıp "seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" şarkısını söylerim. Ve fekat Lara Plajı'na uzun yıllardır gelmemiştim, hasret gidermek iyi oldu. 


Lara dönüşü Şelale Parkı girişinde, Düden Çayı kıyısına konmuş masalara yerleşip su şırıltısı, ağaçların hışırtısı ve rüzgarın ılık esintisi eşliğinde çaylarımızı yudumladık. On numara, beş yıldız bir eylem oldu.


Buraya kadar gelmişken şelaleyi görmeden gitsek hatırı kalırdı, gidip bir selam çaktık, memnun oldu.

E artık yorulmuştuk ve acıkmıştık. Piyazcı Ahmet'e doğru müteveccihen yola düşüp buraya fotoğrafını koymaktan imtina ettiğim Antalya usulu tahinli piyaz ve şiş köfte ile midemize bayram ettirdik. Bu güzel günü de böylece sonlandırmış olduk. Yarın günübirlik bir Gazipaşa yolculuğu yapacağız ve yine çok eski bir arkadaşı ziyaret edeceğiz.


Unutmadan, bu fotoğraf Pazartesi günkü 50. Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu'nun Alanya-Kemer etabından, 100. Yıl Caddesi geçişi. Üst geçit üstüne tüneyerek kendim bizzat çektim efenim, sizi de mahrum etmek istemedim. Bu fedakarlığımı da unutmayın, kalın sağlıcakla...

16 yorum:

  1. Bisiklet Turu çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasıl, geçen yıl etap finali Antalya'da idi ve daha neşeli daha canlıydı. Dünya kadar foto çekmiştim, bu yıl rüzgar gibi gelip geçtiler :)

      Sil
  2. ne kadar güzel yerlerin fotograflari bunlar. hele o selale :) keske orada olup fotograflarini cekebilseydim.

    YanıtlaSil
  3. Hepsinden de güzel olan 40 yıllık eskimeyen dostla bu anları paylaşmak olmalı ...

    YanıtlaSil
  4. Leylağı görünce romantik blogger şöyle düşündü. Bir delikanlı sevgilisi için kopardı onları, sevgilisi gelseydi buluşmaya, ona verecekti ama gelmedi. İşe de götüremezdi leylakları, ekildiği anlaşılabilirdi. Etrafı kirletmemek için çöpe atacaktı ama kıyamadı, öylece bırakıverdi çöpün yanına.

    Harika bir tur attık sayende. O çayı orada içmiş kadar oldum şahsen. Hele son foto bisiklet yarışını tv'den takip eden ben için çok güzel oldu, arşivime ekledim zevkle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben de benzer bir senaryo yazmıştım, oğlan kıza çiçeği getirdi sonra kavga ettiler, fırlatıp gitti :)
      Buyrun gelin hemşerim, kahveyi birlikte içelim :)

      Sil
  5. Bisiklet turu fotosu uçurtma gibi duruyor renklerdeki ahenk çok iç açıcı. Antalya da deniz yazın bile soğuk bırrrr ,nasıl giriyorlarsa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya'da deniz nasıl soğuk Balkahvecim, bildiğin hamam suyu gibi olur yazın, serinletmez bile :) Sanırım senin girdiğin yerde bir gariplik vardı ya da henüz su ısınmamıştı :)
      Bişikletçilerin görüntüsü gerçekten iç açıcıydı :)

      Sil
  6. Fotolar yine harika, çok da özlemişim, epeydir vaktim olmamıştı gelmeye, şimdi bütüüün tatlı yazılarınızı bir bir okuyacağım:) kocaman öpücükler.. Not:leylaklara benim de içim gitti:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni ve Alya'yı özledim Nazlıcım, geçenki postta özlem giderdim Alya ile, ne kadar büyümüş maşallah :)

      Sil
  7. Bir de ben fethiye - Marmaris ayağında yakalasam. gerçi biliyorum önümden geçmeleri saniye sürecek.

    :-)
    Antalyam gelmiş benim.
    Özenmiş anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özenmiş Anne, yakınsınız, buyrun gelin :)

      Sil
  8. Fotograflar sahane, hava super, bisikletlilere imrendim. Orda olmayi isterdim. Yakinda gokova bisiklet turu var, keske gelseniz de fotograflama sansiniz olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke gelebilsem ama mümkün değil bu aralar, Gökova civarına da bayılırım üstelik...

      Sil