24 Mart 2014 Pazartesi

HAFTA SONU RENKLERİ

Çok bunaldık çok, biraz renklenelim de içimiz açılsın. Aşağıda fotoğraflarla hafta sonu özetim var, iyi seyirler...

Cumartesi sabahı uyandığımda lalelerim açmıştı, hem de güneşi görünce biraz fazla açmıştı. "Hop" dedim "kendine gel, lale misin, gelincik misin bilelim yani". Mutfak penceresinden içeri odaya aldım, kapattı kendini tekrar laleye dönüştü :)

Cumartesi öğleden sonra Opera Sahnesi'nde "Don Giovanni" operasını izledim, şahaneydi...

Akşam yeni bir kitaba başladım; Hüsnü Arkan'ın son romanı "Uzun Bir Yolculuğun Bittiği Yer". Güzel başladı, güzel gidiyor.

Pazar günü hava bırakın baharı, yazdan kalma gibiydi. Uzun bir yürüyüş niyetiyle çıktık evden. Sokakta gördük ki herkesin niyeti aynıymış, bütün millet dışardaydı. Fotoğrafta görünen mekan Kadın Yarı.

Yürüye yürüye Karaalioğlu Parkı'na kadar gelmişiz, madem öyle dedik yukarıdaki manzaraya nazır, yeni açılan Kültür Merkezi'ni görelim.

Merkezin sergi salonunda Tufan Dağıstanlı'nın seramik kuş ve balıkları ile Himmet Öcal'ın resimleri sergileniyordu.

Daha sonra parkta dolaştık, bahar sen ne güzel bir şeysin: